Baza marketingowej
wiedzy w pigułce!

Baza wiedzy

Potrzebujesz więcej wiedzy z zakresu marketingu internetowego? W tym miejscu dzielimy się z Tobą wiedzą i najnowszymi trendami - zupełnie bezpłatnie! Zapomnij o długich artykułach i laniu wody. Nasze artykuły to pigułki wiedzy, które możesz przyswoić do porannej kawy. To jedyne pigułki, które można mieszać z kawą bez obaw!

Archiwa
26 kwietnia, 2024
Marketing w przemyśle i produkcji - specyfika branży od A do Z
Marketing przemysłowy stanowi odrębną dziedzinę, gdzie kluczowe jest zrozumienie tematyki B2B oraz umiejętność skutecznej komunikacji z klientami działającymi w sektorze przemysłowym. W przeciwieństwie do marketingu konsumenckiego, tutaj decyzje zakupowe są bardziej złożone i wymagające. Poznajmy główne wyzwania, jakie stawia przed nami ta dziedzina oraz sposoby ich skutecznego rozwiązania.
20 stycznia, 2024
Jak reklamować firmę w branży przemysłowej i pozyskiwać coraz więcej leadów B2B?
Prowadzisz firmę w branży przemysłowej i zastanawiasz się, jak skutecznie reklamować swoje produkty, przyciągać uwagę klientów B2B i generować wartościowe leady? Podobno reklama w branży przemysłowej to trudna kwestia? Zobacz, […]
2 stycznia, 2024
Jak analiza konkurencji wpływa na sukces Twojej firmy?
Dlaczego niektóre firmy osiągają sukces online, a inne pozostają w tyle? Zobacz, jak analiza konkurencji pomoże Ci zyskać przewagę na rynku.
30 grudnia, 2023
Remarketing w Branży Produkcyjnej: skuteczna strategia powrotu do klienta
Remarketing jest potężnym narzędziem marketingowym, które w branży produkcyjnej może odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu konwersji, utrzymaniu relacji z klientami i budowaniu świadomości marki.
6 sierpnia, 2023
Marketing przemysłu produkcyjnego: Jak efektywnie dotrzeć do swojej grupy docelowej?
Social Media, Google Ads, czy pozycjonowanie? Na jakie platformy i działania postawić, aby nie przepalić budżetu i nie zmarnować czasu? Jakie kanały powinna wykorzystywać firma produkcyjna do komunikacji z klientami, […]
20 czerwca, 2023
Marketing dla branży budowlanej krok po kroku!
Działasz w branży budowlanej i chcesz przyciągnąć więcej klientów, zwiększyć liczbę zamówień i zdobywać nowe kontrakty? Działania marketingowe w branży budowlanej to duża konkurencja, ale odpowiednia strategia reklamowa może przynieść […]
1 stycznia, 2023
Wymiary grafik na social media 2023
Sprawdź, jakie wymiary grafik na 2023 rok wymagane będą na Facebooku i Instagramie!
31 grudnia, 2022
Trendy marketingowe na 2023 rok
Marketing zmienia się nieustannie i nadążanie za wszystkimi trendami może przerosnąć niejedną firmę! Zebraliśmy więc 3 najważniejsze trendy, które z pewnością będą królować w 2023 roku. 
18 grudnia, 2022
Czy moja firma potrzebuje Audytu działań marketingowych?
Audyt marketingowy to opcja mało znana, ale z doświadczenia wiemy, że często warto zacząć działania online właśnie od tego kroku.
18 grudnia, 2022
3 powody dlaczego Twój ecommerce nie sprzedaje
Sklep już stoi, narzędzia podpięte, kampanie uruchomione, ale…sprzedaży brak. Pierwszą diagnozą są zawsze “złe ustawienia kampanii”, ale czy na pewno w tym leży problem? Rozwiążmy tę kwestię raz na zawsze!
Bezpłatna konsultacja crossmenuchevron-down