Holistyczne podejście do marketingu
Wchodząc w świat marketingu bardzo szybko można przekonać się, że wystarczy jeden niedziałający element, żeby nawet najlepsi specjaliści nie dali rady dowieźć wyników. Błędy na stronie internetowej, silna konkurencja, albo słaba obsługa klienta… możemy to wymieniać bez końca, ale prawda jest taka, że bardzo dużo firm ma swoje słabe punkty.
Dlaczego o tym piszemy?
Zanim zaczniemy obmyślać Twoją strategię i tworzyć sieci kampanii online i skomplikowane lejki przyjrzymy się całemu procesowi sprzedaży i dotychczasowym działaniom marketingowym. Naszą misją nie jest tylko postawienie kampanii i modlitwy o to, żeby cała reszta jednak była w porządku. Mały audyt przed wydaniem budżetu reklamowego w końcu nikomu nie zaszkodził, prawda?
Na początku współpracy sprawdzamy cały model biznesowy i dotychczasowe działania. Dopiero na tej podstawie opracowujemy pełny audyt marketingowy w zakresie działań online. Dzięki tak opracowanej strategii wszystkie działania są zaplanowane i jasne dla obu stron.
Co to w ogóle znaczy? W końcu każda agencja marketingowa posiada swoich pracowników od „pobocznych tematów”.
My również wyrośliśmy z takich agencji i wiemy jedno - to nie ma prawa dobrze działać. Swoich freelancerów do współpracy dobieraliśmy przez długie lata - metodą prób i błędów zostali z nami tylko najlepsi.
W AdVisor nic nie dzieje się bez naszej wiedzy, a praca wszystkich polecanych freelancerów zawsze przechodzi naszą weryfikację. Plusem takich działań jest nie tylko fachowa opieka, ale też oszczędność. Nasi freelancerzy to nie etatowi pracownicy, a ludzie pełni pasji, którzy zaproponują najlepszą możliwą ofertę do Twojego budżetu.
Przez klientów jesteśmy nazywani działem szybkiego reagowania. I to właśnie szybkość działania jest dla nas kluczowym aspektem marketingu. Czekanie na grafiki, kampanie, czy posty tygodniami nigdy nie służy firmie. Marketing dzieje się zazwyczaj tu i teraz i tak też trzeba go opracowywać.