Pokaż się swoim klientom!

Marketing dla branży budowlanej i przemysłowej

Co wpływa na marketing w przemyśle?

Marketing w przemyśle
Cykliczne inwestycje, wzrosty i spowolnienie gospodarcze, rozbudowa infrastruktury, łańcuch produkcyjno-logistyczny, złożone procedury i procesy... to tylko niektóre z działań, jakie musimy uwzględnić w procesie marketingowym. Działania online dla przemysłu i branży budowlanej to szereg czynników, które należy wziąć pod uwagę, zanim przejdziemy do samych procesów reklamowych. 
Treści zgodne z wymaganiami Google to również podstawa pozycji strony w wyszukiwarce. Im wyższa pozycja, tym większa szansa, ze klient do Ciebie trafi.

Analiza branży i rozwiązania marketingowe

Analiza branży i rozwiązania marketingowe

Branża budowlana i produkcyjna charakteryzuje się dużą konkurencją oraz specyficznymi wymaganiami klientów. Dynamika rynku, nowe technologie oraz zmieniające się trendy wymagają elastycznych i innowacyjnych strategii marketingowych.

Doskonale wiemy, które elementy są ważne podczas tworzenia spersonalizowanych strategii marketingowych dla naszych klientów z branży budowlanej i produkcyjnej. Dzięki temu możemy zapewnić im rynkową przewagę, wyjście przed konkurencję i pozyskiwanie wartościowych leadów do klientów i kontrahentów.

Zacznijmy działać razem! Jeżeli chcesz dywersyfikować kanały sprzedaży swoich usług i ułożyć wszystkie procesy marketingu online w swojej firmie, to jesteś w dobrym miejscu. Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i znajdźmy idealne rozwiązanie dostosowane do branży. 

Bezpłatna konsultacja

Modele reklamowe sprawdzone na dziesiątkach firm z branży

Modele reklamowe sprawdzone na dziesiątkach firm z branży

Strategia konkurencyjna, relacyjna a może rynkowa? Każda firma potrzebuje innego podejścia w zależności od tego, w jakim miejscu znajduje się obecnie. Nasze modele reklamowe zostały stworzone specjalnie z myślą o branży produkcyjnej i budowlanej. Zakładają one współpracę najważniejszych dla firmy kanałów online, które wzajemnie się napędzają i uzupełniają. Kluczowe jest tutaj wdrożenie konkretnych działań i kanałów w odpowiednim czasie. Nasza autorska strategia omni channel to szerokie możliwości, dzięki którym firma bardzo szybko zyskuje przewagę konkurencyjną na rynku i pozyskuje wartościowych kontrahentów. Doskonale wiemy, gdzie skupić uwagę i jakie platformy wysunąć na priorytet, aby efekty były widoczne szybko i bez nakładu ogromnej ilości pracy. 

Branża
produkcyjna

Pozycjonowanie / SEO

Większy ruch na stronie internetowej i zwiększenie potencjału zapytań ofertowych. Budowanie angażujących treści, co pozwala edukować klientów w zakresie działalności firmy i skrócić proces sprzedażowy.

Social Media

Budowa wizerunku marki i pozycji marki oraz dodatkowy kanał pozyskiwania leadów.

Działania
wspierające

Grupy podobnych odbiorców, segmenty i profile klienta, działania remarketingowe i marketing offline

Wyszukiwarka Google

Najważniejszy kanał marketingowy - to tutaj znajduje się klient, który aktywnie poszukuje naszych usług i produktów. Najważniejszym celem jest to, aby trafił na naszą firmę, a nie na stronę konkurencji.

Strona www

Najważniejszy element strategii marketingowej - to tu ostatecznie ląduje nasz klient. Strona powinna być zoptymalizowana technicznie i czytelna w komunikacji i prowadzić klienta zgodnie z procesem sprzedażowym, aby ostatecznie potencjalny użytkownik stał się leadem.
Skuteczny marketing zazwyczaj nie zależy od budżetu. Podstawą są zaplanowane działania, kreatywna koncepcja wszystkich procesów i odpowiednie określenie grupy odbiorców. Warto postawić na najskuteczniejsze metody marketingu przemysłowego, a nie chwytać się wszystkich działań i liczyć na bliżej nieokreślone efekty.
Dzięki naszym modelom firma ma szansę na dynamiczny rozwój, wyjście przed konkurencję i pozyskiwanie wartościowych leadów.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania

Moja firma dobrze prosperuje, mimo tego, że nie prowadzi żadnych działań marketingowych. Czy mimo wszystko warto wprowadzać firmę w świat marketingu internetowego?
Dywersyfikacja działań sprzedażowych to w dzisiejszych czasach podstawa.
Jeżeli firma nie ma widocznej pozycji w internetowych świecie, to już na starcie traci pewien segment klientów i kontrahentów. Mimo że Twoja firma dobrze prosperuje bez marketingu internetowego,, warto rozważyć wdrożenie tych procesów z kilku powodów. Po pierwsze, marketing online może pomóc w dalszym zwiększeniu widoczności Twojej firmy w Internecie, co może przekładać się na pozyskanie nowych klientów oraz umocnienie pozycji na rynku. Ponadto, w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym, utrzymanie status quo może prowadzić do utraty konkurencyjności w dłuższej perspektywie czasowej. Dlatego warto rozważyć rozpoczęcie działań marketingowych, aby zapewnić dalszy rozwój i sukces Twojej firmy. Pamiętajmy, że internet to nie przejściowa moda i prędzej, czy później kompleksowe działania czekają każdą firmę - im dłużej czekamy, tym większe pole do działania zostawiamy konkurencji.
Czy wdrożenie procesów marketingowych w firmie jest bardzo czasochłonne z perspektywy właściciela i pracowników?
Marketing przemysłowy ma pomóc przedsiębiorstwu, a nie kolidować z codziennymi obowiązkami zarządu, czy poszczególnych działów. Dlatego też zdejmujemy z głowy drugiej strony wszystkie możliwe działania, a konsultacje i ostateczne decyzje ograniczamy do minimum przedstawiając gotowe plany i rozwiązania. Zwykle ściśle współpracujemy z jedną wyznaczoną w firmie osobą, a największa ilość wkładu ze strony firmy odbywa się w pierwszym miesiącu naszej współpracy.
Jakie są najważniejsze wskaźniki sukcesu dla firmy przemysłowej w marketingu online?
Najważniejsze wskaźniki sukcesu dla firmy przemysłowej w marketingu online to między innymi wzrost ruchu na stronie internetowej, zwiększenie liczby zapytań ofertowych, poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania, wzrost liczby konwersji (wysyłka formularzy, pobranie oferty lub katalogu, telefon, mail) oraz budowanie silnej marki i zaufania wśród klientów.
Jakie są główne czynniki wpływające na koszty kampanii reklamowej w firmie?
Koszty kampanii reklamowej dla firm przemysłowych mogą być determinowane przez wiele czynników, takich jak konkurencja na rynku, zakres działań reklamowych, czy specyfika branży. Proces reklamowy firmy budowlanej działającej lokalnie będzie znacznie tańszy od procesów w firmie produkcyjnej, działającej na terenie całej Polski lub za granicą. Kluczowe jest dobranie odpowiedniej strategii reklamowej oraz monitorowanie i optymalizacja kosztów w trakcie trwania kampanii - to gwarantuje szybkie efekty, bez przepalania budżetów i przypadkowych działań.
Kiedy zobaczę pierwsze efekty działań?
Wszystko zależy od tego, w jakim miejscu obecnie znajduje się firma. Aby uruchomić działania reklamowe potrzebujemy podstaw. Jeśli mamy już prosperującą stronę internetową, kanały w social mediach i pewien zasób bazy mailowej, to efekty są widoczne już po pierwszym miesiącu współpracy. Jeśli natomiast trafiamy na biznes, który nie funkcjonuje jeszcze w internecie - wszystko budujemy kompleksowo od zera i wtedy samo uruchomienie procesów reklamowych również musi poczekać. Tylko zaplanowane działania, dostosowane do branży pozwalają nam wspólnie osiągnąć sukces. Ostatecznie dążymy do tego, że wszystkie działania są długoterminowe i efektem kuli śnieżnej napędzają się wzajemnie. Dzięki temu im dłużej je prowadzimy, tym więcej leadów dziennie spływa do działu handlowego :)

Nasi klienci

Nasi klienci

Nie czekaj, aż konkurencja
zacznie działać!

Nie czekaj

Jak taki model mógłby wyglądać w Twojej firmie?

Poznaj szczegóły naszych działań, zaprojektowanych specjalnie dla branży budowlanej i przemysłowej. 
Skontaktuj się z nami już dziś i razem wznieśmy Twój biznes na kolejny poziom! 

Kliknij tutaj, aby zacząć:
+48 793 571 945

Zajrzyj na naszego bloga i dowiedz się więcej o marketingu dla przemysłu

26 kwietnia, 2024
Marketing w przemyśle i produkcji - specyfika branży od A do Z
Marketing przemysłowy stanowi odrębną dziedzinę, gdzie kluczowe jest zrozumienie tematyki B2B oraz umiejętność skutecznej komunikacji z klientami działającymi w sektorze przemysłowym. W przeciwieństwie do marketingu konsumenckiego, tutaj decyzje zakupowe są bardziej złożone i wymagające. Poznajmy główne wyzwania, jakie stawia przed nami ta dziedzina oraz sposoby ich skutecznego rozwiązania.
20 stycznia, 2024
Jak reklamować firmę w branży przemysłowej i pozyskiwać coraz więcej leadów B2B?
Prowadzisz firmę w branży przemysłowej i zastanawiasz się, jak skutecznie reklamować swoje produkty, przyciągać uwagę klientów B2B i generować wartościowe leady? Podobno reklama w branży przemysłowej to trudna kwestia? Zobacz, […]
30 grudnia, 2023
Remarketing w Branży Produkcyjnej: skuteczna strategia powrotu do klienta
Remarketing jest potężnym narzędziem marketingowym, które w branży produkcyjnej może odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu konwersji, utrzymaniu relacji z klientami i budowaniu świadomości marki.
Bezpłatna konsultacja phone-handsetcrossmenuchevron-down