Archiwa
18 grudnia, 2022
Sklep już stoi, narzędzia podpięte, kampanie uruchomione, ale…sprzedaży brak. Pierwszą diagnozą są zawsze “złe ustawienia kampanii”, ale czy na pewno w tym leży problem? Rozwiążmy tę kwestię raz na zawsze!
24 czerwca, 2022
Losowe produkty przy kasie w sklepach, kolekcje ubrań i szerokie serie kosmetyków… To nic innego jak POP marketing. Sprawdźmy, jak tę tradycyjną formę przenieść do świata online!
20 czerwca, 2022
Czy konkurencja może "wyklikać" budżet reklamowy Twoim reklam na Google Ads? Sprawdźmy!
18 czerwca, 2022
Wiele osób podczas pierwszej rozmowy zadaje nam pytanie o estymowany zwrot z inwestycji w reklamę. Dlatego dziś porozmawiamy o prognozach i statystykach!
10 kwietnia, 2022
Stworzenie logotypu nie musi być ciężką przeprawą, która będzie ciągnąć się tygodniami. Wystarczy wziąć pod uwagę kilka aspektów, o których warto pamiętać na różnych etapach tworzenia logotypu.
5 kwietnia, 2022
Facebook Ads to skomplikowana platforma, na której nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać. Poznaj najczęstsze przyczyny, które ograniczają reklamy i przepalają budżety!