Facebook i Instagram oferują znacznie więcej, niż tylko kwadratowe kreacje, których używają wszyscy. Sprawdź poniższe propozycje i zacznij z nich korzystać w ramach testu. Kto wie, może któraś z nich podniesie jakość Twoich reklam i da im powiew świeżości?
Przewijany cykl grafik przyjął się w reklamach produktowych ale możesz równie dobrze wykorzystać go w swoich reklamach. Korzyści mówią same za siebie - możesz umieścić więcej treści, więcej zdjęć i tym samym, zająć odbiorcę na nieco dłużej. Świetnym wyjściem jest stworzenie paska 4 lub 5 grafik w taki sposób, by przy przewijaniu wyglądały na kontynuację jednego obrazu.
Ostatni i najbardziej wymagający materiał, który robi jednocześnie największe wrażenie. W tym formacie możesz stworzyć coś w rodzaju pośredniczącej strony pomiędzy Twoją witryną, a reklamą. To doskonały sposób na pokazanie odbiorcy dodatkowych korzyści i edukowania go, szczególnie kiedy Twój produkt jest innowacyjny. Pamiętaj, że to raczej słaby wybór, jeśli zależy Ci na błyskawicznym uzyskaniu konwersji w postaci zakupu. Tutaj skupiamy się raczej na tym, by Twój odbiorca zapoznał się bliżej z Twoją firmą - szczególnie, kiedy Twój landing page nie zachwyca
Social media kochają materiał wideo. Nawet kilkunastosekundowy film z napisami, gdzie opowiadasz o swoim produkcie, promocji lub stworzony w kilka minut pokaz slajdów może okazać się strzałem w dziesiątkę! Facebook znacznie mocniej promuje filmy, dlatego czasem może okazać się, że uzyskujesz znacznie lepsze wyniki za znacznie mniejsze budżety.
Jak widzisz, jest wiele ciekawych propozycji poza ukochanymi kwadratami! Naszym zdaniem najlepiej miksować, testować i sprawdzać, które warianty przyjmują się najlepiej w Twojej grupie docelowej. W końcu każdy biznes jest inny i nie wszędzie kwadratowe grafiki będą najlepszą ścieżką.