Pierwsze wyniki w wyszukiwarce Google, to jedno z najlepszych miejsc, gdzie możesz pokazać się swoim klientom! Jest to najpopularniejsza reklama platformy Google Ads, która oferuje możliwość pokazania głównych korzyści i stworzyć unikatową ofertę na tle innych.
Jeżeli tworzysz treści video, to kampania w sieci YouTube będzie świetnym wyborem. Jej możliwości są bardzo szerokie a nadal jest ona stosunkowo tania. w tym przypadku płacimy za obejrzenie materiału video, a kwoty wahają się w okolicach kilku groszy. Do dyspozycji mamy takie kampanie, jak:
- kampania In-Stream, którą możemy pominąć po 5 sekundach
- kampanię Out-Stream: wyświetlaną tylko na urządzeniach mobilnych
- kampanię Bumper: niemożliwą do pominięcia, trwającą 6 sekund
Google wypromuje konkretne produkty, kategorie lub cały asortyment w wyszukiwarce. Każdy z produktów będzie wyświetlać się w formie graficznej, w towarzystwie ceny i odnośnika bezpośrednio do strony docelowej. Format reklamy, koło którego e-commerce nie może przejść obojętnie!
Wyjątkowa skuteczna forma reklamy pozwalająca na ponowne dotarcie do osób, które odwiedziły stronę www lub wykonały konkretne działania. Porzucony koszyk? Wyjście w trakcie płatności? Spokojnie - remarketing zachęci klientów odpowiednim komunikatem do powrotu i dokończenia transakcji. Jednak największą korzyścią remarketingu jest uwzględnienie osób, które odwiedziły strony konkurencji. To doskonały sposób na subtelną reklamę i dotarcie do zdecydowanych klientów.
Ten rodzaj reklam wyświetla się na innych stronach internetowych oraz w aplikacjach mobilnych. Gigantyczną zaletą jest możliwość wyświetlania grafiki lub wideo. Taka forma reklamy stanowi doskonałe uzupełnienie głównych działań, a także prezentację produktu lub usługi, która nie jest często wyszukiwana w Google. Reklama Display może uświadomić potencjalnych odbiorców o istnieniu czegoś nowego!
Rynek aplikacji mobilnych rośnie z dnia na dzień! Kiedy posiadasz aplikację, możesz wypromować ją dzięki Google Ads zarówno pod kątem iOS, jak i Androida. Jeśli aplikacja jest zbliżona tematycznie do innej, skonfigurujemy kampanię w taki sposób, by Twoja aplikacja była promowana jako alternatywny wybór!